Новий Suzuki Jimny увібрав в себе комплекс якостей, які в інших автомобілях можна знайти тільки окремо. Практично прямих конкурентів у цього харизматичного «японця» просто немає
Уже сама історія Suzuki Jimny вельми показова і цікава. Модель з'явилася в 1970 році, ставши першим повнопривідним автомобілем бренду. При цьому за однією з версій в назві новинки було вирішено використовувати слова jeep і mini , покликані відобразити його ключові властивості - компактні розміри і потенціал серйозного позашляховика.
Ідея (як, втім, і реалізація) виявилася настільки вдалою, що перше покоління машини вироблялося більше десяти років, поки в 1981-му не була випущена друга генерація моделі. Вона не тільки увірвалася на конкурентний ринок США, але і перевершила попередницю за тривалістю життя на конвеєрі: випуск «другого» Jimny здійснювався протягом 17 років, до 1998-го. Однак і це не рекорд: автомобіль третього покоління відмінно продавався ще довше - добрих два десятиліття! Всього ж за півстоліття по всьому світу було придбано понад 2,85 млн Jimny.
чотири рази чотири
І ось тепер в Росію прийшла четверта генерація цього «японця», яка успадкувала від трьох попередніх чотири головні переваги моделі: лонжеронну раму сходового типу, відмінну геометричну прохідність, міцну залежну підвіску і надійний повний привід. Само собою, збережена ідеологія автомобіля - це як і раніше дуже компактний і маневрений повноцінний позашляховик, здатний їздити там, куди не всілякі кроссовери- «паркетники», ні вже тим більше звичайні малолітражки рушити навіть не ризикнуть.
Зберігши відстань між осями (2250 мм), новий Suzuki Jimny став трішки коротше (3645 мм), проте на 20 мм виріс у висоту (1725 мм) і став на 45 мм ширше (+1645 мм). Завдяки малим габаритам автомобіль зберіг високу маневреність - радіус його розвороту складає всього 4,9 м, а за рахунок розширеної на 40 мм колії він став більш стійким.
Не менш важливі параметри, які відіграють ключову роль на бездоріжжі. Висоту кліренсу конструктори збільшили відразу на пару сантиметрів - з 190 до 210 мм. Завидними стали також показники кута в'їзду (37 °) і з'їзду (49 °), при тому, що кут поздовжньої прохідності (28 °) зменшився лише на чотири градуси. З такими даними компактний позашляховик здатний штурмувати перешкоди і рухатися по сильно пересіченій місцевості, не пошкоджуючи бампери і днище.
За прохідність нині відповідає Трьохрежимний система ALLGRIP PRO, яку компанія позиціонує як повний привід для професіоналів. Завдяки їй в місті або по шосе «японець» може рухатися як монопривідний автомобіль, але як тільки покриття погіршиться, водієві достатньо буде підключити один з двох режимів 4x4 , в тому числі задіявши понижувальний ряд передач. Крім того, до складу позашляхового арсеналу Jimny тепер входить ряд сучасних електронних асистентів. Зокрема, системи допомоги при рушанні на підйомі (Hill Hold) і при спуску з гори (Hill Descent Control), а також стабілізації курсової стійкості (ESP).
Ще одна найважливіша новація - 1,5 літровий 102-сильний бензиновий мотор, здатний забезпечити 130 Нм крутного моменту. Він замінив агрегат, який поступався як за обсягом (1,3 л), так і по потужносним параметрам (85 к.с. і 110 Нм). При цьому новий двигун не тільки компактніше за своїми розмірами і на 15% легше, але і економічніше - палива він споживає однозначно менше.
Свою роль в цьому відіграє і трансмісія. Замовляючи автомобіль, можна вибрати або 5-ступінчасту "механіку", або 4-діапазонний «автомат». Кожна з цих коробок була вдосконалена. Так, у випадку з «ручкою» японські інженери знизили вібрації, зробили перемикання передач більш інформативними і чіткими, одночасно збільшивши плавність цього процесу. Що ж стосується автоматичної трансмісії, то доопрацювання допомогли зменшити і тертя всередині механізму, і витрата палива. Крім того, важіль коробки тепер переміщається по прямій лінії - водієві так зручніше.
Комфортно і спокійно
Jimny четвертої генерації явно пішов у відрив від свого попередника в тому, що стосується комфорту, ергономіки і функціональності салону. Вже у стартовій комплектації GL (від 1 359 000 рублів) автомобіль оснащений електроприводом бокових дзеркал і електричними склопідйомниками, можливістю управління аудіосистемою і функцією hands-free з рульового колеса, обігрівом заднього скла, фронтальними подушками безпеки, кріпленнями Isofix на другому ряду. У версії ж GLX (від 1 569 000 рублів) власник знайде ще цілий пакет приємних і корисних опцій, в числі яких виділимо круїз-контроль, LED-фари прожекторного типу з автоматичним коректором і омивачами, зовнішні дзеркала з обігрівом, систему клімат-контролю, багатофункціональну «мультімедійку», розетки на 12 у в багажнику і на центральній консолі ...
В цілому ж інтер'єр витриманий в одному стилістичному ключі з зовнішнім дизайном, де правлять бал горизонтальні лінії і плоскі поверхні. І це не випадково. Так, майже вертикальні стійки лобового скла і плоский капот забезпечують їздцям максимальний огляд, що необхідно при пересуванні по пересіченій місцевості. Тій же меті служать і великі вікна, а також строго горизонтальна лінія «приборки», яка поєднується з вертикальною центральною консоллю, завдяки чому водієві гарантується хороша оглядовість на крутих спусках і підйомах.
Разом з тим чотиримісний салон цього Suzuki на рідкість практичний. Зокрема, використані матеріали, які майже неможливо подряпати, а кнопки і тумблери спроектовані так, щоб водій або пасажир зумів легко скористатися ними в будь-якій ситуації, навіть якщо автомобіль скаче по горбах, а людина в рукавичках. І навіть задня сторона сидінь другого ряду, що виходить в 85-літровий багажник, обшита легко миється пластиком. Про те, наскільки ретельно японці продумували кожну деталь, свідчить такий штрих: по периметру даху йдуть водовідвідні жолоби, які рятують від води, що стікає під час дощу при відкриванні дверей. А від летять з-під коліс каменів захистити кузов (він, до речі, може бути пофарбований в одну з восьми колірних комбінацій) допомагають посилені накладки на арки.
Як бачимо, новий Suzuki Jimny потрібно розглядати як надзвичайно практичне і універсальний транспортний засіб. З одного боку, цей компактний, яскравий і самобутній автомобіль дуже хороший в місті - він виділяється в транспортному потоці, легко знайде містечко на будь-який парковці, але разом з тим цілком динамічний, комфортабельний і забезпечує почуття безпеки. З іншого боку, це справжній позашляховик, що вміє долати серйозні перешкоди. А значить, він може стати відмінним вибором для рибалок і мисливців, туристів, дачників, та й взагалі людей, що віддають перевагу активний спосіб життя.
Tuesday, October 20, 2020
Нове покоління Suzuki Jimny - Унікум
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Suzuki Jimny залишає Європу
Зовсім скоро цей харизматичний автомобіль покине Старий Світ. Вся справа в ужесточающихся екологічні вимоги Jimny продається в Європі тільк...
-
Suzuki Swift четвертого покоління з'явився в самому кінці 2016 року. На п'ятому році життя компактного хетча японська марка провела...
-
Компанія Suzuki оголосила про прем'єра компактного кросовера Across. Новинка являє собою новий Toyota RAV4 зі злегка переосмисленої зов...
-
У непростий для всього світу час багато виробників зупинили автомобільні заводи. Тим часом Suzuki збирається будувати нову фабрику. Вона бу...
No comments:
Post a Comment